уторак, 11. април 2017.

Rodjendanski noviteti 2017.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Resila sam da Vam napisem post o novitetima koje sam dobila ili kupila oko mog rodjendana, obzirom da mi je rodjendan bio pre 20tak dana. Pa da pocnemo...

Prvi komplet kozmetike koji sam dobila za rodjendan jeste Bella natura komplet koji sadrzi losion za telo, gel za tusiranje, so za kupanje i mrezicu za kupanje, koji su spakovani u ovu divnu korpicu. Sto se samih proizvoda tice ne mogu nista reci osim da blago mirisu i da su sa mirisom zelenom caja. Kada ih budem koristila javljam dalje utiske.


Jos jedan komplet koji sam dobila za rodjendan jeste Multiaktiv gel za tusiranje i losion za telo. Jos uvek ih nisam probala ali mogu reci da mirisu savrseno. Savrsen puderasto cist miris.

Ono sto sam ja sebi kupila, obzirom da sam prethodni iskoristila, jeste Velnea vosak za depilaciju. Ovaj proizvod se nasao i u mojim prethodnim favoritima tako da ste upoznati sa time koliko mi se svidja. 


Paket koji sam dobila nesto pre 8. marta na testiranje jeste paket od Bell kozmetike. U pitanju je prajmer za lice, rumenilo i tecni puder. Puder ste videli u favoritima i znate da mi se stvarno svidja. Prajmer je dosta mastan tako da se meni ne svidja obzirom da ne volim takav osecaj na licu, a rumenilo je bas lepo, nenapadno, jedino sto se ne zadrzava mnogo dugo na kozi. 

Ebelin sundjer za sminkanje je bio sada moj izbor, ali pogresan. Obavlja on svoj posao, ali ne tako dobro kao Aurin koji sam imala. Ovaj ljubicasti je nekako kao memorijska pena, veoma cudne strukture. Meni se ne svidja, iako uspem ja da se nasminkam sa njim nije ipak to to. Znam da kod Ebelin sundjera ne postoji razlika samo u boji sundjera vec i u samom kvalitetu, tako da bih Vam preporucila da ipak probate neki drugi, a ovaj zaobidjete. 

Proizvod koji me je odusevio za ovo kratko vreme koje ga imam, i koji ce se sigurno naci u favoritima, jeste Loreal gel ajlajner. Savrsen proizvod, a o njemu cete u narednom periodu vise cuti.

I jos jedan proizvod koji mi se odlicno pokazao jeste Carmex balzam za usne. Odlican balzam, svaka preporuka! 


Tusiralicu koju sam dobila, a koja je vec provereno dobra, jeste Nivea creme care. Znate koliko volim puderaste i ciste mirise, zato i volim miris ove tusiralice. 

Slican miris ima i Balea extra dry antiperspirant. Za sada mi se ok pokazao, a za dalje cemo videti.

Proizvod koji mi se do sada odlicno pokazao jeste Loreal micelarna voda. Vise o njoj boce u narednom periodu.

I poslednji proizvod koji sam dobila jeste Prefer mist za telo. Lep, osvezavajuci miris, ali se ne zadrzava dugo na kozi. 


To su bili svi moji rodjendanski favoriti... Da li ste Vi koristili neki od ovih proizvoda? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro 😘



0 comments:

Постави коментар