среда, 25. јануар 2017.

Putni neseser - sminka

  No comments    

Cao dragi moji,
Nije me bilo mesec dana, opravdano, ali Vam se izvinjavam zbog toga. Posto se nismo culi odavno, zelim Vam sve najbolje u ovoj godini, i da je napravite najboljom do sada! A sada sam zelela da Vam pokazem sta ja to nosim sa sobom na vikend putovanje, kada je sminka u pitanju.

Kada je tecni puder u pitanju, tu je Maybelline super stay 24h. Kao sto znate ovo mi je druga bocica i mogu reci da mi se svidja puder. Lagan, srednje prekrivne moci, savrsen za svakodnevno nosenje. 

Kameni puder koji koristim u poslednje vreme je dobro poznati, mnogo hvaljeni Rimmel stay matte. Ovo je prvi put da sam kupila ovaj kameni puder, ali sigurno ne i poslednji. Mogu reci samo ne hvale ga za dzabe.

Za utopljavanje lica koristim Farmasi happy face kameni puder, obzirom da je nijansa tamnija od mog tena, tako da mi dobro dodje u ulozi bronzera.


Maskara koju trenutno koristim jeste Rimmel volume colourist i nisam zadovoljna ovom maskarom, tako da je sigurno vise nikad necu kupiti. Trepavice mi skoro uopste ne uvije, volumen daje, ali ne nesto preterano. Sve u svemu nisam zadovoljna maskarom, ali cemo se druziti sve dok je ne potrosim.

Sa sobom nosim i Aura highlighter u nijansi moonlight. Veoma lepa, nenapadna nijansa. Moguce je da je koristite u svakodnevnom sminkanju, obzirom da je veoma blag tako da lep sjaj da kozi. 

Sa sobom sam ovog puta ponela samo jednu mono senku, Kiko u broju 119. Lepa nijansa braon boje, a sto se same senke tice mogu reci da su solidne. Nije me odusevila, ali nisam ostala ni razocarana.


Kada su olovke u pitanju sa sobom uvek nosim sledece:

  • olovku za obrve - Aura u nijansi 3
  • olovku za usne - Kiko 711 i Essence 06
  • olovku za oci - Hemel crna i Llums bela



Od cetki nosim samo ono osnovno: za nanosenje tecnog pudera, kamenog pudera i tri cetkice za nanosenje senki. Pitate se sto nosim tri cetkice a samo jednu senku? :D Zato sto ja u svojstu senke koristim i kamene pudere koji su tamniji a i hajlajter. 

Pored cetki uz sebe uvek imam i ogledalce, pincetu i rezac za olovke.


Ovo su proizvodi koje uvek nosim sa sobom kada idem na krace putovanje. Pored ovih nadju se i rumenilo, karmin i jos poneka senka, kada resim da nosim bas sve sto moze da mi zatreba. Ali ovo sto se sada nalazi u neseseru moze da stvori solidan svakodnevni izgled. Karmina nema jer sam u fazi da ih retko stavljam, vec usne popunim olovkom.

To je bilo to od mene za ovaj post... Sta je to sto vi obavezno nosite od sminke kada krenete na put?

Kuckamo se uskoro... Obecavam :*




0 comments:

Постави коментар