недеља, 8. мај 2016.

Aprilski favoriti 2016.

  8 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Vise nema smisla da pisem da cu pokusati da budem redovnija kada mi obaveze ne dozvoljavaju. Izvinjavam se ponovo zbog neredovnog pisanja. Iako je vec uveliko maj poceo resila sam da napisem svoje favorite za prethodni mesec. Kao sto ste, do sada, mogli da vidite ja ne stavljam mnogo proizvoda u favorite jer gledam da proizvodi koji se nadju u ovim postovima budu oni koji su me stvarno odusevili a na mesecnom nivou mislim da ih ne moze biti nesto previse.

Favorit koji bih prvi predstavila jeste Garnier dvofazna micelarna voda. Novitet iz Garnier porodice koji me je odusevio. Ja sam i roze micelarnu volela, a ova mi je malo bolja, jer zbog ulja koje sadrzi bolje skine sminku sa ociju. Preporucila bih da je probate sto pre.

Drugi favorit u mesecu aprilu jeste Byphasse emulzija za telo. Veoma dobro hidrira kozu, a miris je bas lep.


Kada je sminka u pitanju izdvojila bih Bioten CC kremu koja mi se veoma dobro pokazala. Veoma lepa, lagana kremica, sa osnovnim pokrivanjem. Ja je redovno koristim, umesto pudera, i meni je sasvim dovoljna za ujednacavanje tena. Svaka preporuka!

Pomagac pri stavljanju pudera ili kremica poput ove Bioten bio mi je Aura 3D sundjer. Mislim da ste se vec nacitali a i naslusali preporuka kada je ovaj sundjer u pitanju, tako da ni ja nisam izuzetak. Rado Vam preporucujem da ga isprobate ukoliko jos uvek niste. 


To su bili moji kozmeticki favoriti, a medju ove favorite sam morala da stavim i jedan dodatak, a u pitanju su statement ogrlice. Sada sam izabrala ovu sa slike jer sam odusevljena njome i vise puta sam je nosila u prethodnom mesecu. Obozavam kada na jednostavne komade odece stavite ovako upecatljiv nakit, jer citavoj kombinaciji da drugaciji izgled. Ja sam svoju narucila sa Aliexpress sajta, ali ovakve ogrlice mozete sada kupiti svuda. Ja Vam preporucujem da narucujete sa Aliexpressa jer se stvarno isplati.


To su bili moji proslomesecni favoriti, a koji su bili Vasi? Imamo li neki zajednicki?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




8 коментара:

  1. Анониман8. мај 2016. 16:20

    Zajednicki nam je Aurin sundjer, bila sam odusevljena njime ali brzo mi se raspao, nazalost.. Bioten CC kremu sam probala, bila je premasna za moju kombinovanu kozu, mislim da bi bila idealna za normalnu/suvu kozu. Zanima me ova micelarna - da li ostavlja mastan trag? Hvala unapred na odgovoru. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni sundjer vec par meseci traje i nije se pomerio. Sto se micelarne tice ne ostavlja preterano masan trag, oseti se ulje na kozi, ali nista preterano.

      Избриши
  2. Odlični favoriti. I ja sam oduševljena ovom micelarnom vodom, baš sam danas uradila recenziju za nju. Aurin 3d sunđer je takođe super samo see baaaaas raspao...

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super proizvode imas!Ja bas hocu da probam ovaj Aurin sundjer,mada ja sve što sam do sad probala,svi su mi bili dobri,rade to za šta su namenjeni,tako da verujem da će mi se i taj Aurin svideti 😊😊😊
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. jako me zanima garnier dvofazna micelarna.. ti si već druga kod koje sam pročitala da ju hvali.. kada potrošim onu s plavim čepom, isprobavam ovu :D

    ОдговориИзбриши