четвртак, 14. април 2016.

Byphasse roll on

  4 comments    

Cao dragi moji,
resih da sa Vama podelim misljenje o proizvodu koji sam dobila na testiranje pre mesec i po dana i od tada ga redovno koristim. U pitanju je Byphasse roll on sa mirisom ruze

Moje odusevljenje ste mogli da zakljucite i iz prethodnih postova, ali zelim da ga iznesem i u posebnom. Kao sto znate moj omiljeni dezodorans jeste Dove original, medjutim ovaj mu je prilicno prisao.


Dolazi u bocici od 50ml sto je solidna kolicina. Samo pakovanje je veoma zanimljivo, barem meni.

Sam dezodorans veoma dobro obavlja svoj posao. Manje se znojite, ostavlja prijatan, nezan miris na kozi koji se zadrzava poprilicno dugo. Miris je veoma lep, puderast. Obecava 24h zastitu, ali mislim da je to ipak precenjeno. Ne znam ni jedan dezodorans koji pruza toliku zastitu, ali ono sto znam je da kada ga koristite ne treba da brinete o tome da li cete se 'osetiti' i da li cete se preterano znojiti.


Ja sam vise pristalica tvrdih dezodoransa, stikova, ali mi se ovaj veoma svideo. Zadovoljio je moje potrebe kada je dezodorans pitanju, tako da mu oprastam agregatno stanje :D. 

Ove dezodoranse mozete naci u vise mirisa, tako da sam sigurna da cete naci onaj koji Vama odgovara. Koliko sam upucena u aprilu treba da se nadju na policama DMa, ali nisam sigurna da li su vec tamo. Cenu takodje ne znam, ali obzirom da su svi Byphasse proizvodi veoma pristupacni sigurna sam da i ovaj mozete priustiti sebi, a ja Vam ga rado preporucujem.

Preporucujem Vam da cim ih vidite na policama zgrabite jedan za sebe jer sam sigurna da necete zazaliti.

To su bili moji utisci o ovom Byphasse proizvodu, a da li ste Vi probali neki njihov proizvod i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

4 коментара:

  1. Nisam do sada probala ništa od Byphasse proizvoda, ali ću verovatno probati upravo ovaj dezodorans. :)
    blog: Fashion, Beauty and Style
    facebook: Fashion, Beauty and Style
    instagram: _fashion_beauty_and_style_

    ОдговориИзбриши
  2. Pristojna nega, nije me nešto oduševio :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je odusevio, samo bi mi se vise svidjao da je u stiku. A miris mi je savrsen :).

      Избриши