среда, 2. април 2014.

Favoriti u martu

  2 comments    
categories: 
Resih i ja da napisem post o svojim favoritima za prethodni mesec. Sigurna sam da ovakve post-ove necu pisati svaki mesec, jer necu svakog meseca imati favorite :) Ovog meseca to su:
1. Freeman maska za lice (limun i menta) koju imam od relativno skoro ali moram reci da sam zadovoljna maskom, i u martu sam najvise nju koristila. 
2. Hemel vitaminska krema za lice - dugo sam koristila obicnu, pa rekoh da probam i vitaminsku i mogu reci da mi bas odgovara, tako da sam sigurna da cu pri njoj i ostati :)
3. Mleko za telo body drench - maroccan argan oil je moj izbor vec neko vreme i stvarno je prelepo, o njemu sam pisala u ovom post-u
4. Antiperspirant Nivea stress protect je bio stalno uz mene i u martu, sve pohvale o ovom proizvodu mozete videti i ovde
5. Gliss regenerator u spreju je bio moj izbor u martu a i prethodnih meseci, moram reci da sam veoma zadovoljna ovim proizvodom. Cini kozu savrsenom.
6. Bilo bi cudno kada mi se u ovom post-u ne bi pojavila Dr. Pasha mirisljava sveca. Mislim da je ovo moje otkrice prehnodnog meseca, tacnije otkrila sam mnogo pre toga ali je tek sada isprobana, i moje pohvale za ovaj proizvod mozete procitati ovde
7. U moje favorite spada i nesto sto nema veze sa kozmetikom ali moram spomenuti jer sam odusevljena njime :) Rec je o Elvita keksu, moj izbor je bio sa medom i lesnicima, ali ima i drugih. Mogu reci savrsen keks sa zitaricama. 
Koristite li Vi neki od ovih proizvoda?

2 коментара:

  1. Gliss regenerator uu spreju je moj apsolutni favorit, što se tiče njege kose :-) također obožavam Dr. Pasha svijeće, predivne su.

    ОдговориИзбриши