субота, 15. фебруар 2014.

Sapuni

  12 comments    
Moram priznati da sam ja zaluđenik kada su u pitanju sapuni. Gde god da krenem ja kupim neki sapun. Volim sapune koji su prirodni, pa njih baš često kupujem. Za pranje ruku najčešće koristim sapune kao što su Dove, Nivea, Safeguard ili neki dečiji jer su mi oni najbolji za to. A što se lica tiče najčešće koristim prirodne sapune, s tim da lice najčešće čistim drugim sredstvima, ali nekad dođu na red i sapuni :). Od prirodnih na slici su prikazana dva sapuna od kozjeg mleka, sa mirisom lavande i sa pantenolom ( u pitanju su sapuni sa kutijama na tufnice) i sapun Alverde od lavande. Ova dva mala tj ukrasna sigurna sam da nikad neću koristiti, osim za osvežavanje veša u ormaru, tako da oni služe kao ukras :) Kao što se može i primetiti obožavam lavandu tako da ona preovladava čak i u sapunima. Nije potrebno da napomenem da svaki od ovih sapuna savršeno miriše jer se to podrazumeva ;) Jel imate Vi omiljene sapune?

12 коментара:

  1. I ja volim sapune, cesto ih koristim i za lice :-)
    gde si kupile ove prirodne u preslatkim kutijicama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih kupovala na Spensu, na tezgama... Ne znam odakle si, ali ako si iz Novog Sada, ta zena donosi sapune svaki put kad bude neka manifestacija na Spensu.

      Избриши
  2. I ja sam zaludjenik kada su sapuni u pitanju :) Sada vidim da nisam jedina :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo volim sapune i imam poseban deo u kupatilu za njih :) Lush su bili fantasticni, ali zatvorise ih u BG :/ Moram priznati da su mi Oriflame sapuni na prvom mestu sto se tice kvaliteta, a izbor mirisa je uvek odlican!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Lush su bili odlicni... nadam se da ce otvoriti opet radnju. A sto se tice Oriflame-a ja nisam odusevljena njihovim sapunima, ali nisu losi

      Избриши
  4. Ova dva ukrasna su preslatka i meni bi bilo jako žao pokvariti oblik i koristiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato i sluze kao osvezivaci :))) Imam jos par tih ukrasnih, nego nisam mogla da ih nadjem, negde u stvarima su :D

      Избриши
  5. http://www.sapun.rs/pocetna/ Sapuni od kozjeg mleka " Zeljkovic" su prvi u Srbiji poceli s proizvodnjom i prodajom sapuna, toplo ti ih preporucujem ! :) Sve je radjeno hladnim postupkom i svezim mlekom. Za vise informacija zeljkovicsarra@gmail.com ili zeljkovic2003@yahoo.com. Nema mirisnih aromi da ne bi unistil dejstvo sapuna. :)

    ОдговориИзбриши